Shërbimi
Shërbimi ynë i pajisjes mbulon ndërhyrjet e mëposhtme
-marrja e një pajisjeje nga një përdorues nëse pronari nuk ka mundësi ta sjellë atë në një qendër shërbimi (në Aqua Bar),
- inspektimi i plotë i pajisjes dhe gjetja e një defekti,
-përgatitjen e një porosie pune për pjesët e nevojshme që duhen ndërruar,
-informimi dhe konsultimi me përdoruesin e pajisjes për kostot e servisit,
- me miratimin e përdoruesit, fillon zëvendësimi i pjesëve të dëmtuara dhe të dëmtuara të pajisjes,
-Pasi janë hequr të gjitha defektet, fillon pastrimi mekanik i pajisjes,
-nëse gjatë shfrytëzimit ngjyra e jashtme ka ndryshuar (fjala është për aparate të bardha që zverdhen), afrohet rikonstruksioni (freskimi) i ngjyrës, proces që zgjat 96 orë,
-Hapi tjetër është pastrimi bakteriologjik, një proces që zgjat 24 orë,
- Apartamenti eshte i mbushur dhe gati per perdorim te metejshem.
Sanitizimi
Përdorimi i rregullt i pajisjeve të ujit kërkon dezinfektim të rregullt të tyre, gjë që siguron konsistencë të cilësisë së ujit dhe funksionim të qetë të pajisjes së ujit. Vetëm në ato raste kur pajisja dezinfektohet rregullisht, që përfshin pastrim bakteriologjik dhe mekanik, Aqua Bar mund të garantojë që të pini ujë cilësor dhe të shëndetshëm nga pajisja. Sanitizimi përfshin pastrimin e të gjitha sipërfaqeve të jashtme dhe të brendshme të pajisjes, rezervuarit të ujit dhe të gjithë tubacioneve nëpër të cilat kalon uji dhe rubinetave me një dezinfektues që synon të shkatërrojë të gjithë mikroorganizmat në pajisje. Dezinfektimi duhet të bëhet çdo 6-8 muaj.
Kontaktoni për shërbim
Telefoni: 071317501
E-mail: servis@aquabar.com.mk